Oldalak

2012. június 28., csütörtök

PÁV II. Vizsga


A félve várt PÁV II. vizsga:

A tegnapi nap folyamán voltam PÁV II vizsgán, azaz június 27-én 8 órakkor, egy szerdai napon!

Mivel nem budapesti lakos vagyok, ezért reggel 5-kor kellett kelni, és ültünk autóba, hogy a megjelölt időpontra felérjünk, azaz 8-órára. Tulajdonképpen előbb is indultunk, hiszen nem szerettük volna, ha valami közbejön és esetleg lekésem a másfél hónappal ezelőtt kért időpontot!

Minden rendben történt, kb egy egy órával előtte már ott voltam. Gondoltam, bemegyek hátha érkezési sorrend lesz! Természetesen úgy is történt nagy szerencsémre, de már így is voltak előttem, bár csak 2-en. Tehát jól jártam, ezután a porta felé vettem az irányt. Egy nagyon kedves portás bácsi adott egy kis eligazítást és egy sorszámot mégis csak a Nemzeti Közlekedési Hivatalban voltunk.
Én a hármas jelzésű sorszámot kaptam!

Majd ahogy múlt, telt az idő egyre többen és többen jöttek, szerintem 8 óra előtt 15 perccel már 30-an voltunk.

Majd 8-at ütött az óra! A kis irodai alkalmazottak felpattantak, és már mondták is, hogy érkezési sorrendben történik az adategyeztetés majd utána megmondják merre, mit kell csinálni a továbbiakban!
Első emberke már oda is fáradt adategyeztetés a kisasszonnyal, és már jöhetett volna a második is, csak nem értettem, hogy egy másik úr mi az istenért előzte be, amikor ő kb a 7-ik volt! :) Biztosan sietett! Én azért megvártam míg lerendezte az előttem lévő 2-ik sorszámú ember. Utána következtem én.
Adategyeztetés valamint az Nemzeti Közlekedési Hivatal kiállított levelet be kellett mutatni, valamint a jogosítványt, személyigazolvány és lakcímkártyát, valamint 2-ik csoportú orvosi alkalmassági. Miközben beszélt hozzám és adta az instrukciókat, már kezdtem be pánikolni, hogy mi lesz ha nem sikerül, akkor oda az egész, teljesen kétségbe voltam esve!

"Tehát kérem fáradjon fel a 3-ik emeletre, 116/b ajtóhoz és ott várakozzon" mondta az irodai alkalmazott nekem!
Már indultam is a lifthez, felmentem a 3-ik emeletre, 116/b előtt helyet foglaltam, rajtam kívül volt még ott 2 ember, tehát összesen hárman voltunk. 10-15 perc elteltével kifáradt egy kedves idős néni, és kérte, hogy kövessük őt a teremhez. Bementünk a helységbe, lepakoltuk a kabátot és táskát.

Kis kitérő mi is található a teremben:
A teremben három gép fogalt helyet, előttük egy-egy székkel. A gépek úgy néztek ki mint egy átlagos számítógép, egyszerű érintőképes monitorral, előtte mintha egy nagy billentyűzet lett volna, egy csomó gombbal (fehér,fekete,sárga,piros, négyzet, stb). Található volt rajta még fejhallgató valamint pedálok, fék és gáz.

Egyszerre három ember vizsgázott úgymond, szépen helyet fogaltunk a székbe. Az idős néni, aki bent volt az elmondta, hogy most mi fog következni. Ezután felvettük a fejhallgatót, és kaptuk a következő instrukciókat.
Lényegében ez arról szólt, hogyan kell használni a gépet, elmagyarázott mindent, egy két próba feladatot is kaptunk, majd amint vége lett már kezdődtek is a feladatok!

Az első feladat:

Teljesen egyszerű feladat volt, Képes faladatként volt megnevezve.
Lényege:

Adott volt egy forgalmi szituáció kb 0,5-1 másodpercig láttad a képet, ez idő alatt a lehető legtöbbet kellett memorizálni az adott helyzetről. Majd eltűnt a kép és hozzá kapcsolódóan feltett egy kérdést a gép, és hozzá adott három válaszlehetőséget. Mindig csak az egyik válasz volt a jó. Tehát két válasz sosem volt jó!

Tulajdonképpen a feladat megértése egyszerű volt, a teljesítése már mindenképpen kihívás volt, hiszen voltak elég hajmeresztő kérdések. A tanácsom ha esetleg valaki megfogadja, hogy amint elolvassa a kérdés, és a három választ az első megérzése alapján válasszon. Akármilyen hihetetlen a 1 másodperc alatt ha koncentrálsz, akkor az agyad annyira részletesen megjegyzi a szituációt, hogy a válasz könnyű lesz és a kisujjadból kirázod.

Pár példát megemlítenék:
Adott egy forgalmi helyzet, házak, gyalogosok, biciklisek, autók, domb, fák stb. Az úton sok autó parkolt, jobb és bal oldalon is, egy kanyarodási helyzetet ábrázol. A kérdés az volt, hogy a jobbról érkező gyalogos a járdán tolt-e valamit!? Biciklit, babakocsit, semmit.
Út burkolata? Köves, homokos, aszfaltos.
Úton személyautó? Nem volt, bal oldal, jobb oldal.
Út vonala? Egyenes, balra, duplán s kanyar.
Kb 30-40 kép!

Vagy teherautóval éppen kanyarodsz, volt-e behajtani tilos valamelyik irányból?
Egy hosszabb útkanyarulatot ábrázolt, valamelyik kanyar mellett, volt-e valamilyen lerakóhely?
Sínpár előtt megálltál teherautóval, melléd érkezett egy motoros, volt-e a motorosnak utasa?

Tehát ilyen egyszerű kis kérdések!:D

Én ettől a feladattól nagyon féltem sajnos, de meglepően jól teljesítettem, a feladat megoldásom 100%-os lett.

A második feladat:

Feladat megnevezése Ábrás összehasonlítás:
Ez lényegében a monotonitás tűrésre helyezte a figyelmedet. Persze adott idő alatt kellett megoldani a feladatot, minél több helyes leütéssel. Tehát minél gyorsabban és helyesen.
Lényege:

Adott a monitor, rajta volt 4 fix ábra, ezeket próbáljuk úgy elképzelni mintha pálcikákból lennének kirakva a számok, ha minden pálcika megjelenik, akkor egy 8-as formájú (persze szögletesként képzeljük el), ha kiveszünk belőle kettőt, akkor már lehet 6-os nem is akarom bonyolítani. Tehát 4 fix ábra a monitoron alul, hozzá tartozik kettő gomb a gép "billentyűzet" részén. Az egyik gomb jelentése, megegyezik a négy ábra közül valamelyikkel, másik gomb értelemszerűen nem egyezik meg a négy ábra valamelyikével.
A 4 fix ábra alatt a gép automatikusan váltogatott egy ábrát, ez volt amikor megfelelt, volt amikor nem, de legtöbbször nem felet meg a négy közül egyiknek sem!

Ez a feladat nem volt nehéz, csak más a végére nagyon megunod és elkezdesz kapkodni és figyelmetlen leszel.

Az én feladat teljesítésem 724 leütés 4 hibás leütés, azaz 0,0055% a hibás válasz.

A harmadik feladat:

Szerintem a legnehezebb feladata, gombok, hang és pedálhasználat.
Ettől a feladattól szintén nagyon féltem.
Lényege:

Monitoron különböző színű gombok jelentek meg, eközben a fejhallgatóban magas és mély hang jelzett, valamint a pedál használata.
Három részből állt a feladat. Első rész a gép lassú üzemmódban jelenítette meg a monitoron a különböző színeket, neked ugyanazt a színt kellett lenyomni a "billentyűzeten". Eközben a magas és mély hangok váltakoztak, fehér és fekete gomb (magas fehér, mély fekete), valamint még a pedált kellett használni, ha a bal oldal akkor bal pedál, ha jobb akkor jobb pedál.

Második rész gyorsan váltogatott mindent, na ekkor mondtam azt, hogy ez ... nehéz, nem lehet megcsinálni, össze vissza nyomtam mindent érzésem szerint! :D
Harmadik rész szintén lassú rész volt.

Miután kiértékelték elég jól sikerült ez, is az első és harmadik részben nem rontottam, a másodikban sajnos csak 97%-ban voltam sikeres.

A negyedik feladat:

Elég egyszerűnek tűnt! Felszereltek egy kormányt, tartsd minél többször a kis pontot az úton és nyomd a gázpedált, ahogy érzed! :)
Lényege:

Adott a monitoron egy útnak tűnő ábrázolás, maradjunk inkább a kígyó össze vissza tekereg valaminél. A képernyő alján egy fehér golyó, ami éppen hogy elfér, ezt kell az úton tartani.

Ez szintén három részből állt. Lassú, gyors, lassú.
Az első te adod a sebességet, mondanom se kell, hogy ezzel nem is volt gond, odáig, hogy a kormány nagyon érzékeny volt, ezért ez a feladat marha nehéz volt.

Utána a gyors szakasz következett, a gép adta a sebességet, hát az úton nem bírtam tartani, szerintem tökig nyomta a gázpedált tempomat szabályzásig, itt aztán kellett kormányozni, még majdnem a kezem is bedurrant. Néha úgy kacskaringózott, hogy már kezdtem feladni.

Harmadik szakasznál én határoztam meg a sebességet a pedállal, itt egy átlagos tempót érdemes megválasztani, és könnyeden, nem rángatva kormányozni.

Az ötödik feladat:

Kérdezz felelek szintű játék, nem baj, ha nem mondasz orbitális baromságokat. A vezetési stílusod és saját magaddal kapcsolatos kérdések. A válaszok nevetségesek :D
Leginkább állítások a kérdések.



Szívesen olvasok bűncselekményekről vagy katasztrófákról szóló híreket
a., Abszolút nem értek egyet  b., Inkább nem értek egyet  c., Inkább egyet értek  d., Abszolút egyet értek

Gyakran dudálok és villogtatok vezetés közben 
a., Abszolút nem értek egyet  b., Inkább nem értek egyet  c., Inkább egyet értek  d., Abszolút egyet értek

A lényeg hogy légy őszinte, de tudd, hogy mire mit kell válaszolni és hogy mit válaszoltál, mert a pszichó doki lehet vissza tér rá. (A szabálytalan vezetésre való hajlamot azért ne valld be!)

Ezzel vége is a gépes résznek. 
Ezután újra kiküldtek a 116/b elé, és mondták, hogy majd szólítani fognak. Itt újra lekezdtem izgulni, 10 perc várakozás után, már ki is jött a psziho doki, aki szólított, kezében az eredményekkel, amit elértem a gépen. 

Psziho dokis rész:
Adat egyeztetés után, és közben már be is szúrta a kérdést, miért kell a PÁV, mert kamionozni szeretnék, minek a PÁV II., ahhoz elég a PÁV III. Mert lehet később ADR is kelleni fog, és ahhoz kell már a II. 
És jönnek a szép kérdések, csak őszintén, hiszen egyből látja rajtad, hogy igaza mondasz-e. Voltál-e már eltiltva vezetéstől, bírság, ha igen miért, gyorshajtás, hol, mennyivel és miért... Öngyilkossági hajlam és egyéb családi, munkaköri kérdések. 
Ezután közölte, hogy ne kelljen sokat várni, azonnal legépeli a határozatot. Már kérdeztem is tőle, remélem alkalmas vagyok, hogy kiállítsák a határozatot.
Szerencsére " mivel jól teljesített és nem volt vezetési gond (eltiltás stb.) alkalmas." Mivel nagyon megörültem el is felejtettem megkérdezni, hogy mennyi időre adják. Mire kigondoltam, már be is hívott, és odaadta a határozatot, gratulált hiszen határozatlan ideig kaptam, ekkor mondanom sem kell, hogy nagyon megörültem.

Egy darab eredeti példányt kaptam, tehát érdemes róla másolatot csinálni!







44 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm az idődet, hogy leírtad mindezt! Danka

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon hasznos volt köszi !! De azért vagy te vagy túl jó eszű vagy csak átlagban könnyebbek a tesztek a beharangozottaknál !

    VálaszTörlés
  3. valaki tapasztalat pav3 mal kapcsba??? fontos lenne... koszonom elore is

    VálaszTörlés
  4. Köszi a részletes leírást!
    Én nem rég voltam PÁV2-n. Elsőre sikerült. Mivel a papírt a pszichológus állítja ki, szerintem nem a gépen produkált eredmény az elsődleges, de legjobb tudásod szerint próbáld megoldani azt is. Véleményem szerint legfontosabb a magabiztos, nyugodt fellépés. Ne próbálj hazudni, ha kínos kérdést kapsz akkor sem! A gépi vizsgálaton ne veszítsd el az önuralmad, ha úgy érzed nem sikerült valami, akkor se legyenek hirtelen, kapkodó, esetleg agresszív reakcióid egy pillanatra sem. Bízz magadban és ne izgulj, ez a legfontosabb. Ha ez megvan, menni fog a többi is. Én mások javaslatára a vizsgálat előtt közel egy hónapig B komplex vitamint szedtem. Talán semmi értelme, de én úgy éreztem, hogy plusz energiát kaptam ettől....
    Kívánok mindenkinek sikeres vizsgát!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon hasznos és élvezettel olvastam :)
    Azt szeretném kérdezni hogy a magas és a mély hang azok hangos hangok vagy halk?
    És hogy a magas hang mihez hasonlítható?
    Mint valami sípszó ami belesípol a füledbe vagy éppen hogy csak beleszól valami hang?
    Előre is kösz!

    VálaszTörlés
  6. Hello

    En ma ma voltam PAV III vizsgan es igazabol nem tudnam mihez hasonlitani a hangokat de nem kell aggodnod mert sajat magad tudod szabalyozni a hangerot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem akkor jó :)
      És ha maxra állítom a hangerőt akkor jó hangos a magas és a mély?
      Csak azért kérdem mert sajna nem a legtökéletesebb a hallásom de kamionos szeretnék lenni

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  7. Sziasztok!

    Nektek mennyit kellett várni a jelentkezés után, mennyi idővel későbbre szólt a vizsgaidőpont?

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nekem kb 2 hónapra rá adtak időpontot a jelentkezéstől számítva! Sok sikert előre is!

    VálaszTörlés
  9. Elkepesztoen szar vizsga. 35 eve motorozom autozom. A ven kurva az ugynevezett pszichologus kihozta hogy lassuak a reflekszeim...164 loeros hondam van, 85 ota motorozom, meg elek sot ... Egy ilyen gep pikpak 200felett van...rossz reflexek:) Aztan a monotoniatures....az allat csak pillogott amikor elmagyaraztam neki hogy gyakran teszem meg az utat Erdely legtavolabbi vegetol nyugatmagyarorszagig 13. ora alatt max pisi megallassal, de emlithetem egesz europat akar. Ez a vizsgalat koszono voszonyban nincs a TENYSZERUSEGGEL. Azt a sok rohadt naplopot kell eltartanunk akik ott poffeszkednek az egyik allami sohivatalban. Rendkivul undorito dolog.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Én is a napokban voltam vizsgázni PÁV II-n. A fenti feladat-ismertetéshez fűznék hozzá néhány kiegészítést.

    Az első, képes feladatnál kb. 40 évvel ezelőtti, sárgult, NSZK-s (?) és/vagy olasz képeket tesznek ki, érdemes erre felkészülni. Tehát tök más járművek vannak a képeken, mint amiket mostanában lát az ember az utcán.
    Itt a kipihentség a legfontosabb, nem nagyon lehet rá készülni. Néha beugratós-jellegűek is vannak a kérdés között (pl. az előző képnél már feltették), ez ne zavarjon meg senkit, érdemes higgadtan válaszolni.

    A második "digitális pálcikás" feladatnál én egyszer mintha a fix ábrákban is egy változást láttam volna, ez megzavart és emiatt lelassítottam, és a fentieket is figyeltem. Nem tudom, ezt direkt csinálták-e. Minden esetre alapvetően a fenti ábrák nem változnak, ezért csak a lentiekre érdemes/kell koncentrálni.
    Beugratós, hogy néhány esetben a jó és rossz megoldások bizonyos ritmusban kezdenek jönni (pl. 5 rossz, 1 jó, 5 rossz, 1 jó, 5 rossz, 1 jó) aztán hirtelen változik az ütem. Ez elég becsapós. Ha rontás is van, nem érdemes lelassulni, mert a sebesség is fontos!

    A gomb-nyomogatós/pedálos fényes-hangos feladatnál tényleg fontos a pihentség. Itt átverős, hogy hasonló fehér gombok különféle helyeken vannak, mintha direkt kitolás lenne a cél. Persze biztos van köze a reflexekhez, de szerintem egy hivatásos gépjárművezető felé ez egy kicsit túlzott elvárás (a középső szakaszra gondolok).
    Én kicsit késtem a válaszokkal a középső szakaszban, ami hibának számít, tehát ha valaki nem biztos benne, melyik gombot nyomja, inkább figyeljen a következő jelre, ne próbáljon korrigálni vagy későn "pötyögni".

    A negyedik részben a pont "úton tartása" sem túl könnyű, legalábbis nagyobb sebességnél nem. Itt egy idő után kiírnak egy feliratot (pirossal!), hogy "vezessen gyorsabban", erre én alaposan elkezdtem nyomni a gázt és csak ritkán estem bele az út tartományába. Ezért ezt a feladatot meg kellett ismételnem. Ekkor a középső szakaszt jóval lassabban (normális ütemben) teljesítettem, így sokkal jobb volt az eredmény is.
    Szerintem itt a "hajtson gyorsabban!!" is mintha kitolásra menne. Mindegy. Tényleg úgy kell vezetni, mintha az ember egy úton vezetne, tehát érdemes lassítani az éles "kanyarokban" és nem egyenletesen nyomni a pedált. Néha a kormányt így is elég gyorsan/hosszan meg kell forgatni.

    A kérdezős résznél néhány kérdést én elég indiszkrétnek tartottam, pl. "bliccelt-e már BKV-n", "szokott-e hazudni", és vezetésre vonatkozó kérdések közül is. Nem is értem, az adataim birtokában hogy tehetnek fel ilyen kérdéseket. Minden esetre a nagy részük inkább általános pszichológiai jellegű felmérés, bár nem tudom, mi szükség van ezekre pontosan - gondolom, az extrém hajlamúakat akarják így kiszűrni, már erre más mód is adódhatna.

    Szerintem is a feladatok egy része nemigen van köszönő viszonyban az életben szükséges képességekkel. Akik számítógépes játékokat játszanak, viszont nagy előnyben vannak! :)
    Minden esetre a kipihentség fontos, érdemes előző nap időben lefeküdni! :)
    Üdv!

    VálaszTörlés
  11. Én kb 10 éve voltam páv3-on és engem meg másik 2 kollégát elhúztak, mint kiderült utólag csak nekünk volt elvéve a jogsink. Most az utolsó mondataidnál olvastam ezt "nem volt vezetési gond eltíltás stb..." Akkor meg se próbáljak még 1x menni? Többször voltam eltíltás alatt akkor soha nem kapok páv-ot? Egyébként pótvizsgán is elhúztak ugyan úgy mint a kollégát akivel voltam

    VálaszTörlés
  12. Én kb 10 éve voltam páv3-on és engem meg másik 2 kollégát elhúztak, mint kiderült utólag csak nekünk volt elvéve a jogsink. Most az utolsó mondataidnál olvastam ezt "nem volt vezetési gond eltíltás stb..." Akkor meg se próbáljak még 1x menni? Többször voltam eltíltás alatt akkor soha nem kapok páv-ot? Egyébként pótvizsgán is elhúztak ugyan úgy mint a kollégát akivel voltam

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!

    Mivel most jelentkeznek nagyon sokan PAV-ra egy két minimális kiegészítés még, de nagyon jól leírták az előttem hozzá szólók.
    Mi nem választhattunk,legalábbis azok akik állambácsi által csinálják a kamionos vizsgát. Ugye az alap a PAVIII.
    Egyedül a 4-ik teszt marad ki a PAVIII és a PAVII között, vagyis kormányzás nincsen.
    Az első feladatnál van olyan bemutató kérdés hogy mit szállított a teherkocsi tejet, sört vagy colát. Na ez azért érdekes mert ilyen kérdés egyáltalán nem lesz. Viszont amire érdemes oda figyelni azok a járművek, emberek, domborzat, úttest, táblák. A többi elhanyagolható.
    A másodikhoz nincs mit hozzá fűzni az van amit itt már leírtak. 4 fix ábra bennük egy álló téglalapban 4 helyről lóg be egy pálcika. A lényeg hogy gyors legyél...
    Ez a kettő nekem 99%-os lett.
    A harmadik és legnehezebb ténylegesen ez a színes gomb-pedál-hang összesség volt ebből mennem is kellett javításra mert egymás után daráltam. A lényeg hogy a lassú-gyors-lassú között hagyjál magadnak 1 percet lazulni hogy fel tudj készülni az újabb menetre. Ami még fontos hogy az első kettőnél ne húzd magad alá a lábad mert lezsibbad mire a 3-ikhoz eljutsz. Én legalábbis ebbe a hibába estem. Ha a gyorsnál nem bírod lekövetni inkább hagyjál ki 1-2-t de a többit utána helyesen verjed akkor nincs baj.
    Utána tényleg ilyen hülye kérdések vannak ami néha tényleg zavaró mert néhol már tényleg személyes. De ha a 2 középsőt vered konkrétan "inkább egyet értek vele" vagy a "inkább nem értek vele egyet" akkor ott sincs gond. Átnézi egy pszichómókus és rendben is vagy....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      köszi a leírást! Én a második feladatra kérdeznék. Hogy érdemes csinálni? A felső négy ábrát megjegyezni és így az alsó változóra reagálni, vagy az alsóra rápillantani és a felsőkhöz hasonlítani? Gondolom az első az jobb, hogy megjegyzem a négy felsőt de van arra idő?
      Köszi a választ. :)

      Törlés
  14. Sziasztok!
    Nekem nem sikerült a PAV II elsőre, lehet fellebezni ha jól tudom, az a kérdésem ha netán nem sikerül akkor sem akkor mi van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy azonnal tudsz jelentkezzni Páv3-ra de ha 2re akarsz menni és a fellebbezésen se jön össze akkor várnod kell fél évet

      Törlés
  15. Sziasztok!
    Nekem nem sikerült a PAV II elsőre, lehet fellebezni ha jól tudom, az a kérdésem ha netán nem sikerül akkor sem akkor mi van?

    VálaszTörlés
  16. Üdv!
    Mi történik akkor, ha valakinek van PÁV III vizsgája, utána később elmegy PÁV II-re és nem sikerül, akkor a PÁV III megmarad?

    VálaszTörlés
  17. Voltam május 5-én PÁV III vizsgán, 3 feladat volt, a kormányos nem volt illetve pszichológussal sem kellett beszélni. 10-re voltam beírva, de korábban mentem 9.15 körül, de azonnal fogadtak, nem kellett várni, 11 előtt végeztem. Nekem a képes feladat volt a legnehezebb, szinte semmire sem emlékeztem, többnyire tippeltem, de sikerült. Azt mondták a II-es is sikerült volna, szóval nem tűnt olyan nehéznek.

    VálaszTörlés
  18. Megkéreztem a PÁV II ha nem sikerül a III-as megmarad.

    VálaszTörlés
  19. Üdv.Abban lenne segítségre szükségem, hogy ha valakit elsőfokon elhúznak páv 2-n és megfellebezés utàn újra vizsgázik akkor milyen feladatokat kap? A vizsga helyszíne teljesen más lesz azt mondták.Lehet hogy a feladatok sem azok?

    VálaszTörlés
  20. Üdv.Abban lenne segítségre szükségem, hogy ha valakit elsőfokon elhúznak páv 2-n és megfellebezés utàn újra vizsgázik akkor milyen feladatokat kap? A vizsga helyszíne teljesen más lesz azt mondták.Lehet hogy a feladatok sem azok?

    VálaszTörlés
  21. Üdv.Abban lenne segítségre szükségem, hogy ha valakit elsőfokon elhúznak páv 2-n és megfellebezés utàn újra vizsgázik akkor milyen feladatokat kap? A vizsga helyszíne teljesen más lesz azt mondták.Lehet hogy a feladatok sem azok?

    VálaszTörlés
  22. én kb. 1996 körül voltam a PÁV2 vizsgán, de az a fent leírtaknál sokkal hosszabb és összetetteb volt. Több terembe is kellett menni, kemény volt, fél napig tartott. Ez a mostani ez semmi szerintem :-)

    VálaszTörlés
  23. Aki megbukik a PAV vizsgan attol bevonjak a jogositvanyat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vonják be én 2szer voltam de nem sikerült

      Törlés
  24. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  25. Hat ma voltam pàv 2-vizsgàn.kérdezném elsò palcikàs jô volt vilogòson hagytak javitani ki jöt a nö és azt mondta el mehetek es hogy jobb lett màsodcora ...de az eredményröl nem mondot semit..nem èrtem most kéthét tudatlansàgban vagyok mert akor tudom meg az eredményt...szerintetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma voltam páv-3-on.Ugyan ezt mondták nekem is ugyan úgy bizonytalanságban vagyok mint Te.Na,és vévül sikerült?

      Törlés
  26. sziasztok!kérdésem lenne:
    mi van akkor ha holnapra van időpontom de sajnos nem találom a 2 es csoortu alkalmasságimat ???

    VálaszTörlés
  27. Androidon a PÁV felkészítő alkalmazással könnyedén sikerülhet (1000)ft.
    Mint mindenre erre is fel lehet készülni.Minnél többet tudsz erről a vizsgáról annál könnyebb lesz.
    Ez titok!Nem én mondtam nem tőlem tudod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Légyszi írd meg hogy jutok oda mert 14.én megyek páv 2 re ,akinek bevolt vonva a jogsija azt dudjáke ha nevallodbe?

      Törlés
  28. Holnap lesz pav2-s vizsgám, de 2 hete kaptam 2 pontota rendőr úrtól és egy 10.000forintos bírságot, mert balra kanyarodtam ott ahol azt tábla tiltja. Van okom ez miatt félni?

    VálaszTörlés
  29. Ez az egész PÁV FELESLEGES PÉNZ KIDOBÁS!!!!!!!

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok,en ma voltam,minden olyan mint amit a korabban leirtakban emlitettek. Sajat tapasztalat,hogy a gyorsasag fontos,de a jo valasz aranya meg fontosabb,igy inkabb picit lassabban valaszoljatok,de jol.Nem a gyorsasag a leges legfontosabb.Norbi

    VálaszTörlés
  31. Valakinek megvan a páv felkészítő apk. ?? Ha igen írjatok rám toner00@freemail.hu 1000 köszi

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok. Sajnos nem sikerült a PAV2. Az egyik feladatot túl gyorsan csináltam és több volt a hiba mint a megengedett. Meg próbálhattam még egyszer azt mondták sokkal lassabban. Na én így is tettem de olyan jól sikerült hogy túl lassú lettem így alkalmatlannak nyilvánítottak. Azt mondták hogy ha fellebbezek és sikerül a vizsga akkor 2 évre kapom csak a páv-ot. Viszont az érdekelne ha kivárom a fél évet és újra vizsgázom normál vizsgán akkor már nem korlátozottan kapom a papirt?!

    VálaszTörlés
  33. Nem sikerült 2020 09.hóban túl lassú voltam

    VálaszTörlés